Hledat v článcích

Pokud cenovka končí na devítku, pravděpodobně jste přeplatili, zjistila studie

4. 12. 2022 - 09:17 | Ekonomika - iDnes

Při vánočních nákupech narazíte na mnoho devítek na cenovkách. Zákazníci je mají tendenci vnímat jako výhodné a řádově nižší. Cenovky končící devítkou jsou ale psychologickým trikem prodejců, zjistila americká studie. Takto označené položky jsou totiž skoro o pětinu dražší než stejné produkty s cenou končící na jiná čísla.

zobrazit celý článek na serveru Ekonomika - iDnes

Další články z této kategorie:



 

E-mail:

Heslo:


Trafika - vyrobil a provozuje © INET-SERVIS.cz, Hradec Králové | 2007 - 2014
Ochrana osobních údajů

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace OK