Není to tak dávno, kdy digitálním marketingem mocně otřásla datová revoluce. Nyní jsou ale na cestě další dramatické změny související s rozmachem umělé inteligence. Podle odborníků se tato vlna může dramaticky dotknout fungování reklamních agentur, které stojí za marketingovými kampaněmi.
Umělá inteligence atakuje i svět reklamy. V ohrožení jsou modelky i fotografové
4. 6. 2023 - 09:00 | Ekonomika - iDnes
zobrazit celý článek na serveru Ekonomika - iDnes
Další články z této kategorie:
Kurz koruny zůstal téměř beze změny, ve čtvrtek zasedá rada ČNB
30. 4. 2024 - 17:22 | Finanční noviny - hlavní události
Praha - Kurz koruny v úterý zůstal téměř beze změny. Vůči euru česká měna ve srovnání s pondělním závěrem posílila o haléř na 25,15 Kč/EUR. K dolaru naopak o haléř oslabila, v…