Jak umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky? Jak složité je službu implementovat a jak s její pomocí zefektivnit komunikaci, abyste byli spokojenější vy i klienti?
Bezpečně využít umělou inteligenci pro firemní účely znamená nepustit ji na internet
16. 4. 2024 - 00:00 | Měšec.cz
zobrazit celý článek na serveru Měšec.cz
Další články z této kategorie:
ČSÚ zveřejní květnovou inflaci, analytici čekají její mírné zvolnění
9. 6. 2024 - 06:50 | Finanční noviny - hlavní události
Praha - Český statistický úřad (ČSÚ) dnes zveřejní údaje o vývoji spotřebitelských cen v květnu. Analytici očekávají zvolnění meziroční inflace na 2,8 procenta z dubnových 2,9…
Analytici očekávají v květnu mírné zpomalení inflace na 2,8 procenta
9. 6. 2024 - 06:50 | Finanční noviny - hlavní události
Praha - Meziroční inflace v květnu zřejmě mírně zpomalila na 2,8 procenta z dubnových 2,9 procenta. Proti dubnu se spotřebitelské ceny zvýšily, a to zejména kvůli zdražení pohonných…
Průměrná mzda v ČR v eurech dosáhla 1779 eur, rostla nejméně ve V4
9. 6. 2024 - 06:25 | Finanční noviny - hlavní události
Praha - Průměrná mzda v soukromém sektoru vyjádřená v eurech se v Česku letos meziročně zvýšila o šest procent na 1779 eur (43.716 korun). Růst mezd byl nejpomalejší ze zemí…