Objem online reklamy na českém trhu loni vzrostl o 7,5 procenta na 64 miliard korun. Letos by se číslo mohlo dostat na 68,3 miliardy, růst by tedy činil 6,7 procenta, odhaduje Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). Ten dodává, že účastníci průzkumu ale tradičně volí spíše opatrné prognózy, ve skutečnosti tedy letošní růst může být o něco větší.
Online reklama v Česku loni vzrostla na 64 miliard, letos se přiblíží 70 miliardám
28. 4. 2025 - 10:13 | Lupa.cz
zobrazit celý článek na serveru Lupa.cz
Další články z této kategorie:
Proč byste na iPhonu neměli zavírat dříve spuštěné aplikace. Může se to projevit na výdrži baterie
27. 4. 2025 - 08:45 | Zive.cz
** Také u svého iPhonu neustále ukončujete aplikace na pozadí? ** Chcete telefonu pomoci, ale přesto děláte spíše pravý opak ** Podle Applu byste měli ukončovat jen ty aplikace, které…
Traumatické zážitky z válek se možná zapisují do DNA. Mohly by je dědit další generace
27. 4. 2025 - 07:45 | Zive.cz
** Studie na syrských uprchlících rozpoutala bouřlivé vědecké diskuse ** Dokazuje, že prožité trauma se propíše do DNA a přenáší se na dvě další generace ** Popsaný fenomén…