Severoamerická divize cukrovinkové společnosti Ferrero začala do tradiční lískooříškové Nutelly přimíchávat arašídy, z kuliček Ferrero Rocher dělá čtverečky a do dražé Tic Tac přidává příchuť kolového nápoje Dr Pepper. To vše v naději, že získá více amerických spotřebitelů.
Arašídová Nutella a hranaté Ferrero. Firma amerikanizuje oblíbené produkty
12. 5. 2025 - 20:00 | Ekonomika - iDnes
zobrazit celý článek na serveru Ekonomika - iDnes
Další články z této kategorie:
Evropské nařízení zakáže mini balení kosmetiky. Z hotelů už postupně mizí
11. 5. 2025 - 00:00 | Ekonomika - iDnes
Mini balení kosmetiky v plastových obalech, jako jsou mýdla, šampony či tělová mléka, musí do roku 2030 z hotelů zmizet. Vyplývá to z evropského nařízení, které vstoupilo v únoru v…
Google zaplatí Texasu 1,4 miliardy dolarů kvůli shromažďování osobních údajů
10. 5. 2025 - 15:51 | Finanční noviny - hlavní události
Austin (USA) - Americký internetový gigant Google se dohodl, že zaplatí státu Texas 1,375 miliardy dolarů (přes 30 miliard Kč) za urovnání obvinění, že podnik bez povolení shromažďoval…
Bez Kanady nepřežijeme. Americká města u hranic marně vyhlížejí sousedy
10. 5. 2025 - 15:00 | Ekonomika - iDnes
Americká města přišla o kanadské turisty. Největší propad zájmu hlásí města Blaine nebo Point Roberts ve státě Washington. Důvodem je zejména politika Donalda Trumpa, která přerostla…
V Nigérii roste nová společenská vrstva. „Kakaoví hoši“ našli jistý zdroj příjmů
10. 5. 2025 - 12:00 | Ekonomika - iDnes
Ceny kakaa na světových trzích mezi roky 2023 a 2024 dramaticky vzrostly. Ačkoliv zákazníci po celém světě musí čelit vyšším cenám, pro mnohé Nigerijce je to vítaná změna.…