Se změnou nákupních zvyklostí se potýkají mnohé známé značky. Také zavedené britské obchodních domy musí nyní čelit jinému zákaznickému fungování v postpandemickém světě. Některé z nich již zavřely, jiné se snaží stavět na výhodách, které online nakupování neumožňuje. Obchodní dům jako britský vynález je mnohdy nositelem i architektonických hodnot. Ani o ně by Británie nerada přišla.
Nad britskými obchoďáky se smráká. Zavírají, zákaznické chování se mění
25. 9. 2022 - 15:00 | Ekonomika - iDnes
zobrazit celý článek na serveru Ekonomika - iDnes
Další články z této kategorie:
Sony Pictures a fond Apollo nabízejí 26 miliard USD za Paramount Global
3. 5. 2024 - 09:01 | Finanční noviny - hlavní události
New York - Mediální společnost Sony Pictures a investiční fond Apollo Global Management projevily zájem o převzetí mediální skupiny Paramount Global za 26 miliard dolarů (zhruba 600 miliard…
Komerční bance klesl v 1. čtvrtletí čistý zisk meziročně o 21,3 %
3. 5. 2024 - 07:41 | Finanční noviny - hlavní události
Praha - Komerční bance klesl v prvním čtvrtletí čistý zisk meziročně o 21,3 procenta na 2,8 miliardy korun. Provozní zisk stoupl o 1,7 procenta na čtyři miliardy korun. Celkový objem…